info@anthos.com.gr

Επιστροφές - Ακυρώσεις

Η επιχείρηση μας (Anthos.com.gr) παρέχει στον πελάτη το δικαίωμα να επιστρέψει τα μη ευπαθή προϊόντα χωρίς καμία χρέωση και χωρίς να τον αναγκάζει να δηλώσει το λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή αυτή, εντός δεκατεσσάρων ημερών από την ημερομηνία όπου ο πελάτης έχει παραλάβει τα προαναφερθέντα προϊόντα. Για την άσκηση του δικαιώματος αυτού ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει γραπτώς την επιχείρηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ( info@anthos.com.gr ) ή να επικοινωνήσει τηλεφωνικά (2310652598) με την επιχείρησή μας. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης επιβαρύνετε μόνο με το κόστος (μεταφορικών) της επιστροφής των προϊόντων και είναι υπεύθυνος για την εύρεση μεταφορικής εταιρίας (εάν δεν θέλει να επιλέξει τη μεταφορική εταιρία που συνεργαζόμαστε εμείς) η οποία εταιρία θα αναλάβει τη διαδικασία επιστροφής. Πολύ σημαντικό είναι ότι οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο και εφόσον τα προϊόντα που προορίζονται για επιστροφή, είναι στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε ο πελάτης. Δηλαδή χωρίς να έχει παραβιαστεί η συσκευασία τους. Βασική προϋπόθεση της άσκησης υπαναχώρησης είναι και να έχουν τηρηθεί από τον πελάτη οι συνθήκες διατήρησης των προϊόντων, όπως ορίζετε από τις οδηγίες που περιλαμβάνει κάθε προϊόν.

Παρ’ όλα αυτά και δεδομένου ότι στα προϊόντα της επιχείρησής μας ανήκουν και προϊόντα που είναι ευπαθή (φρέσκα λουλούδια ,φυτά, παντοτινά τριαντάφυλλα), άρα και ευαίσθητα, σας ενημερώνουμε ότι τα προϊόντα αυτά εξαιρούνται ρητώς και δια νόμου από το δικαίωμα άσκησης υπαναχώρησης. Τα κριτήρια για τον καθορισμό αυτών των προϊόντων (χωρίς δικαίωμα υπαναχώρησης) ορίζονται με βάση το νόμο, όπως για παράδειγμα η ευκολία αλλοίωσης των προϊόντων ή η εύθραυστη φύση των προϊόντων και έχουν οριστεί βάσει των σχετικών οδηγιών συντήρησης και διατήρησης των προϊόντων αυτών. Το Anthos.com.gr προτρέπει τον πελάτη να ελέγχει πάντοτε την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν εμφανή ελαττώματα. Σε περίπτωσης επιστροφής προϊόντων, η επιχείρησή μας  θα πραγματοποιήσει επιστροφή των χρημάτων σας εντός πέντε ημερών από την ημερομηνία όπου η επιχείρηση θα παραλάβει τα προϊόντα στην ενδεδειγμένη κατάσταση. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων δια μέσω τρίτων παρόχων (αν αυτό καταστεί αναγκαίο), ενδεχομένως ο πελάτης να επιβαρυνθεί με τυχόν προμήθεια που θα χρεώσει ο συγκεκριμένος τρίτος πάροχος, βάσει των όρων χρήσης και της λειτουργίας του, για την παραπάνω προμήθεια δεν ευθύνεται η επιχείρησή μας. Είναι σημαντικό να σημειωθεί πως αν δεν πληρούνται οι προαναφερθέντες όροι ή εάν δεν υπάρχει κάποιο συνοδευτικό έγγραφο του προϊόντος, η υπαναχώρηση είναι αδύνατον να πραγματοποιηθεί.

Μπορείτε να υπαναχωρήσετε προϊόντα εντός δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων. Για να ασκήσετε το δικαίωμα αυτό (υπαναχώρηση) μπορείτε πολύ απλά να ενημερώσετε τη επιχείρησής μας τηλεφωνικά στο 2310652598 ή ακόμη και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στη διεύθυνση info@anthos.com.gr .  Αν προβείτε σε υπαναχώρηση προϊόντων, θα σας επιστέψουμε χωρίς καθυστέρηση και χωρίς έξτρα κόστος όλο το ποσό που έχουμε λάβει από εσάς, σε διάστημα εντός δεκατεσσάρων ημερών. Σε περίπτωση που στην παραγγελία σας έχουν χρεωθεί έξτρα χρεώσεις όπως έξοδα αποστολής ή έξοδα αντικαταβολής ή και τα δύο μαζί , στην άσκηση υπαναχώρησης το ποσό αυτό δεν επιστρέφετε. Επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει με την ίδια μέθοδο που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή , αν βέβαια αυτό είναι εφικτό. Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, μπορούμε να παρακρατούμε την επιστροφή των χρημάτων μέχρι να λάβουμε πίσω όλα τα προϊόντα υπαναχώρησης. Η επιστροφή και παράδοση των προϊόντων σε εμάς θα γίνετε μετά από τηλεφωνική επικοινωνία (2310652598) ή μέσω email ( info@anthos.com.gr ). Στη συνέχεια θα πρέπει να επικοινωνήσετε είτε με την συνεργαζόμενη με εμάς εταιρία μεταφορών ή με κάποια μεταφορική εταιρία της επιλογής σας, ώστε τα προϊόντα να επιστραφούν στην έδρα μας. Μόλις γίνει η παραλαβή των προϊόντων από εμάς, κατά τα οριζόμενα στην παραπάνω και εντός δεκατεσσάρων ημερών, θα σας επιστραφεί το συνολικό ποσό της αγοράς σας και εφόσον πάντα τα προϊόντα είναι σε καλή κατάσταση. Να σημειωθεί ότι ο πελάτης θα επιβαρυνθεί σε αυτή τη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην έδρα μας , αλλά το ποσό αυτό θα συμψηφιστεί με το ποσό επιστροφής που θα λάβει. Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για κάθε απομίωση της αξίας των προϊόντων , ως απόρροια λανθασμένης μεταχείρισης που αλλοιώνει τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητα των προϊόντων αυτών. Σημαντικές προϋποθέσεις για την άσκηση του παραπάνω δικαιώματος είναι να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν, να βρίσκετε στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, χωρίς φθορές και ελαττώματα (εξαιρούνται φυσικά οι επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων) και να είναι πλήρης εντός της συσκευασίας του, ενώ θα πρέπει να συνοδεύετε και από τα απαραίτητα παραστατικά (απόδειξη-τομολόγιο).

Επιστροφή και αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων: Το Anthos.com.gr κάνει ότι είναι δυνατόν ώστε όλα τα προϊόντα μας να συσκευάζονται πολύ προσεκτικά για να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές και στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Παρ’ όλα αυτά ενδέχεται σε κάποιες περιπτώσεις κάποιο προϊόν που θα φτάσει σε εσάς να έχει φθαρεί κατά τη αποστολή του ή να παραλάβετε ένα ελαττωματικό ή ελλιπές προϊόν. Σε περιπτώσεις όπου ο πελάτης παραλάβει ένα προϊόν χωρίς να εκφράσει κάποια επιφύλαξη, σημαίνει ότι έχει παραλάβει το προϊόν αυτό ανεπιφύλακτα από την επιχείρησή μας. Στην περίπτωση που ο πελάτης διαπιστώσει κάποιες φθορές στο προϊόν ή υπάρχει κάποιο ελάττωμα, τότε πρέπει να μας ενημερώσει στο 2310652598 ή στο info@anthos.com.gr, δηλώνοντας ότι επιθυμεί να αποσταλεί νέο προϊόν προς αντικατάσταση του ελαττωματικού ή αν επιθυμεί να ασκήσει το δικαίωμα του για υπαναχώρηση προϊόντος. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να αποσταλεί νέο προϊόν προς αντικατάσταση, εννοείτε πως το νέο προϊόν θα σταλεί χωρίς καμία έξτρα χρέωση (κόστος μεταφορικών). Όταν το προϊόν που έχετε παραλάβει είναι αποδεδειγμένα ελαττωματικό έχετε δικαίωμα να ζητήσετε αντικατάσταση με το ίδιο ή με άλλο προϊόν ίσης αξίας (εάν είναι διαθέσιμο κάποιο προϊόν που επιθυμείτε) ή ακόμη και επιστροφή των χρημάτων σας, υπό τον όρο ότι θα αποστείλετε ηλεκτρονική εντολή ή θα έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας τηλεφωνικά, το αργότερο εντός πέντε ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.

Τέλος μπορείτε να αλλάξετε ένα προϊόν, που έχετε παραγγείλει από το διαδικτυακό μας κατάστημα, εντός δεκατεσσάρων ημερών από τη παραλαβή του. Αλλαγές γίνονται κατόπιν επικοινωνίας στο 2310652598 ή στο info@anthos.com.gr. Μετά θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τη συνεργαζόμενη με εμάς μεταφορική εταιρία, για να επιστρέψει το προϊόν σε εμάς. Μόλις παραλάβουμε το προϊόν , θα σας στείλουμε νέο προϊόν της επιλογής σας ίσης αξίας με αυτό που αντικαθίσταται. Μόνη και βασική προϋπόθεση είναι το προϊόν που αντικαθίσταται να είναι σε καλή κατάσταση όπως ακριβώς το έχετε παραλάβει, χωρίς να έχει υποστεί κάποια παρέμβαση. Δεν επιβαρύνεστε με τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος σε εμάς παρά μόνο με τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος σε εσάς.

Στο Anthos.com.gr ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να προβεί σε ακύρωση της παραγγελίας έως και δύο ώρες πριν την καθορισμένη ώρα αποστολής των λουλουδιών και είναι δυνατή να γίνει επιστροφή όλου του ποσού. Στις περιπτώσεις που ο πελάτης προβεί σε ακύρωση παραγγελίας σε χρονικό διάστημα μικρότερο των δύο ωρών πριν την καθορισμένη ώρα παράδοσης δεν μπορεί να επιστραφεί το ποσό καθώς θα έχει γίνει προετοιμασία των προϊόντων και αυτό επιφέρει μη αναστρέψιμη τροποποίηση των προϊόντων. Σε αυτή τη περίπτωση ο πελάτης υποχρεούται να παραλάβει το προϊόν όπως έχει προγραμματισθεί.

SUBSCRIBE TO OUR NEWSLETTER

Θεσσαλονίκη

Σταυρούπολη, Ωραιοκάστρου 19.

τηλ.: 2310-652598

Κατασκευή Eshop - Istopolis Group
Hosted & Supported by OSMIUM WEB SOLUTIONS
SSL secure by CloudFlare