info@anthos.com.gr

Συχνές ερωτήσεις

Συμβουλές για την φροντίδα των λουλουδιών

Φρέσκα λουλούδια

Διαρκούν   5-8 ημέρες

Το προσωπικό μας φροντίζει πάντα και σε όλες τις συνθήκες να προμηθεύεται τα πιο φρέσκα λουλούδια και με την καλύτερη ποιότητα λουλούδια. Και αυτό για να διασφαλίσουμε ότι θα τα απολαύσετε για το μέγιστο χρονικό διάστημα.

Για να διατηρηθούν για μεγαλύτερο διάστημα φρέσκα τα λουλούδια σας χρειάζονται κάθε 1-2 μέρες αλλαγή το νερό τους και λίγο κόψιμο τα κοτσάνια τους.

Αποφεύγετε να τοποθετείτε τα λουλούδια σας σε μέρος που θα τα χτυπάει ο ήλιος και γενικά σε μέρη με ακραίες θερμοκρασίες. Να βγάζετε κατευθείαν τα νεκρά άνθη και φυλλώματα.

Forever Rose

Διαρκούν έως τρία χρόνια

Τα εκπληκτικά διατηρημένα μας τριαντάφυλλα είναι ειδικά διαλεγμένα τριαντάφυλλα, από τις καλύτερες ποικιλίες, που παράγονται και καλλιεργούνται  στο Εκουαδόρ.

Επεξεργάζονται με ένα μείγμα γλυκερίνης, νερού και χρωστικής ουσίας. Αυτή η επεξεργασία εξασφαλίζει ότι τα τριαντάφυλλα διατηρούνται μαλακά με μεταξένια πέταλα και φωτεινά χρώματα. Μπορείτε να απολαμβάνετε αυτά τα τριαντάφυλλα για χρόνια αν τα προστατεύετε από το ηλιακό φως, την υγρασία αι τις εξαιρετικά χαμηλές ή υψηλές θερμοκρασίες! Τα συγκεκριμένα τριαντάφυλλα είναι αντιαλλεργικά και δεν ποτίζονται.

Εάν ακολουθήσετε σωστά τις παραπάνω οδηγίες το ‘’Forever Rose’’ που αποκτήσατε θα διαρκέσει έως τρία χρόνια!

 

 


Μπορεί η παραγγελία μου να παραδοθεί την ίδια ημέρα ;

Ναι η παράδοση μπορεί να γίνει αυθημερόν εφόσον υπάρξει πρώτα τηλεφωνική συνεννόηση με τον παραλήπτη και η παραγγελία σας φτάσει σε εμάς τουλάχιστον τρεις ώρες πριν την επιθυμητή ώρα παράδοσης και μέχρι τις 19:00.


Μπορώ να στείλω λουλούδια και εκτός του νομού Θεσσαλονίκης ;

Αποστολές λουλουδιών γίνονται μόνο σε όλο το νομό Θεσσαλονίκης !


Γιατί είναι απαραίτητος ο αριθμός του παραλήπτη ;

Ο αριθμός τηλεφώνου του παραλήπτη είναι απαραίτητος επειδή πρέπει να υπάρξει τηλεφωνική επικοινωνία πριν γίνει η αποστολή προϊόνττων για την ακριβή ώρα παράδοσης!


Γίνεται αποστολή λουλουδιών την Κυριακή ;

Λουλούδια στέλνονται όλες τις μέρες της εβδομάδας από τις τις 09:00 έως τις 22:00.


Υπάρχει συσκευασία δώρου ;

Όλα τα προϊόντα που παραδίδονται από εμάς εντός  Θεσσαλονίκης είναι σε συσκευασία δώρου! Τα προϊόντα που παραδίδονται εκτός Θεσσαλονίκης ή με courier μπορούν επίσης να είναι σε συσκευασία δώρου αρκεί να επιλέξετε το αντίστοιχο κουτάκι κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας , απλά έχουν επιπλέον συσκευασία (δεν ενδείκνυται για δώρο) για λόγους ασφαλείας κατά τη μεταφορά τους. 


Μπορεί να γίνει ακύρωση της παραγγελίας ;

Ακύρωση παραγγελίας για οποιοδήποτε λόγο μπορεί να γίνει εώς και τέσσερις ώρες πριν την καθορισμένη παράδοση επικοινωνώντας μαζί μας τηλεφωνικά τις ώρες λειτουργίας από Δευτέρα έως Σάββατο 09:00 - 21:00.


Μπορεί να γίνει τηλεφωνική παραγγελία ;

Ναι μπορεί να γίνει τηλεφωνική παραγγελία από Δευτέρα έως  Κυριακή από τις 09:00 έως τις 21:00.


Μπορεί να γίνει αποστολή λουλουδιών χωρίς να φανεί το όνομα του αποστολέα ;

Ναι φυσικά και μπορεί! Αρκεί να μην αναφέρεται το όνομα σας στην ευχετήρια κάρτα. Τα στοιχεία του αποστολέα προστατεύονται από εμάς και σε καμία περίπτωση δεν αποκαλύπτονται στον παραλήπτη !


Υπάρχει φυσικό κατάστημα ;

Ναι φυσικά υπάρχει φυσικό κατάστημα το οποίο  βρίσκεται στη Σταυρούπολη Θεσσαλονίκης , Ωραιοκάστρου 19 , και εκεί μπορείτε να βρείτε όλα τα προϊόντα που υπάρχουν εδώ όπως και πολλά περισσότερα ! Το φυσικό μας κατάστημα είναι ανοιχτό κάθε ημέρα της εβδομάδας!


Μπορώ να προγραμματίσω μία καθορισμένη μέρα για να γίνει παράδοση λουλουδιών;

Ναι φυσικά γίνεται, για τη Θεσσαλονίκη μπορείτε να καθορίσετε την ημέρα παράδοσης αρκεί να επιλέξετε ως τρόπο αποστολής το δίκτυο Anthos.com.gr. Αν παρ’ όλα αυτά δεν σας καλύπτει αυτό ή δεν μπορέσετε να βρείτε τις επιλογές στη φόρμα ολοκλήρωσης παραγγελίας, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2310652598.


Πώς μπορώ να ανοίξω ένα προσωπικό λογαριασμό χρήστη;

Αρχικά δεν είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε προσωπικό λογαριασμό χρήστη για να πραγματοποιήσετε μία παραγγελία, αρκεί να προχωρήσετε σε αγορά ως επισκέπτης στο πεδίο αυτό. Αν θέλετε να ανοίξετε ένα προσωπικό λογαριασμό χρήστη αρκεί να εγγραφείτε ως μέλος στην ιστοσελίδα μας. Αυτό μπορείτε να το κάνετε με δύο τρόπους, ο ένας είναι να πατήσετε το σύνδεσμο που λέει «σύνδεση» πάνω ψηλά στην ιστοσελίδα μας και ο δεύτερος είναι να δημιουργήσετε λογαριασμό την στιγμή που θα κάνετε την πρώτη σας παραγγελία.


Πώς μπορώ να λαμβάνω το newsletter του Anthos.com.gr;

Στην πρώτη σας παραγγελία στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα πρέπει να τσεκάρετε το πεδίο «επιθυμώ να λαμβάνω ενημερωτικό υλικό» και θα αρχίσετε να λαμβάνετε το newsletter με τις προσφορές του Anthos.com.gr. Ένας δεύτερος τρόπος είναι να δηλώσετε το email σας στο σημείο «subscribe to our newsletter» , το οποίο βρίσκετε κάτω χαμηλά στην ιστοσελίδα μας.


Πώς μπορώ να λαμβάνω το newsletter του Anthos.com.gr;

Στην πρώτη σας παραγγελία στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα πρέπει να τσεκάρετε το πεδίο «επιθυμώ να λαμβάνω ενημερωτικό υλικό» και θα αρχίσετε να λαμβάνετε το newsletter με τις προσφορές του Anthos.com.gr. Ένας δεύτερος τρόπος είναι να δηλώσετε το email σας στο σημείο «subscribe to our newsletter» , το οποίο βρίσκετε κάτω χαμηλά στην ιστοσελίδα μας.


Τι κόστος έχει η μεταφορά εντός Θεσσαλονίκης/ πώς μπορεί να γίνει/τι ισχύει;

Για αποστολή προϊόντων εντός Θεσσαλονίκης υπάρχουν δύο τρόποι αποστολής:

  • Αποστολή προϊόντων εντός από το δίκτυο Anthos.com.gr, θα πρέπει να διαλέξετε αυτό τον τρόπο αποστολής αναγκαστικά  για τους παρακάτω λόγους:
  • Αν επιθυμείτε να στείλετε λουλούδια ή φυτά θα πρέπει αναγκαστικά να διαλέξετε αυτόν τον τρόπο αποστολής, διότι τα παραπάνω προϊόντα δεν ενδείκνυται για αποστολή με εταιρία courier.
  • Αν επιθυμείτε να καθορίσετε την ώρα παράδοσης ( με ένα περιθώριο δύο ωρών).
  • Αν επιθυμείτε η παραγγελία σας να παραδοθεί αυθημερόν.(η παραγγελία θα πρέπει να καταχωρηθεί μέχρι τις 19:00)
  • Αν επιθυμείτε το προϊόν που θα παραγγείλετε να παραδοθεί σε συσκευασία δώρου χωρίς να βρίσκετε επίσης και σε έξτρα κουτί μεταφοράς (τα προϊόντα που στέλνονται με courier μπορούν να είναι σε συσκευασία δώρου αλλά παρ’ όλα αυτά θα βρίσκονται και σε δεύτερη συσκευασία που δεν ενδείκνυται για δώρο)
  • Αν επιθυμείτε η παράδοση των προϊόντων να πραγματοποιηθεί Σαββατοκύριακο, καθώς οι εταιρίες courier παραδίδουν συνήθως μόνο καθημερινές.
  • Αν επιθυμείτε να καθορίσετε την ημέρα παράδοσης, γιατί αυτό δεν είναι πάντα εφικτό με την εταιρία courier και η εταιρία courier χρειάζεται συνήθως 1-3 ημέρες για να παραδοθεί μία παραγγελία.
  • Αν επιθυμείτε η ώρα παράδοσης της παραγγελίας σας να είναι νωρίς το πρωί ή αργά το απόγευμα/βράδυ, καθώς η εταιρία courier έχει καθορισμένες ώρες μέσα στην ημέρα, που πραγματοποιεί παραδόσεις.

Οι χρεώσεις με αυτό τον τρόπο αποστολής ξεκινούν από 4€ για τη πόλη της                                    Θεσσαλονίκης αλλά μπορεί να φθάσει μέχρι και τα 20€ για παραδόσεις σε κάποιες συγκεκριμένες περιοχές και στα περίχωρα Θεσσαλονίκης (το κόστος μεταφορικών υπολογίζεται αυτόματα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας)

  • Αποστολή προϊόντων με εταιρία courier:

Αυτός ο τρόπος αποστολής δεν ισχύει για λουλούδια και φυτά, ισχύει μόνο για τα υπόλοιπα προϊόντα του ... Τα προϊόντα με αυτό τον τρόπο αποστολής μπορούν να είναι σε συσκευασία δώρου (αρκεί να το διαλέξετε κατά την ολοκλήρωση παραγγελίας), αλλά θα συσκευάζονται και σε δεύτερη συσκευασία η οποία θα εξασφαλίσει πως τα προϊόντα θα φτάσουν σε εσάς στη καλύτερη δυνατή κατάσταση. Ο εκτιμώμενος χρόνος αποστολής είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες και το κόστος των μεταφορικών είναι 4€.


Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής μιας παραγγελίας;

Στις μέρες μας το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει συνδεθεί στη συνείδηση του καταναλωτή με τη χρήση πιστωτικής κάρτας. Παρ’ όλα αυτά οι πελάτες του Anthos.com.gr έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν τον τρόπο πληρωμής της παραγγελίας τους ανάμεσα από περισσότερους. Οι τρόποι πληρωμής είναι οι παρακάτω:

  • Με πιστωτική κάρτα, αν επιλέξετε αυτόν τον τρόπο πληρωμής θα μεταφερθείτε στη σελίδα της Τράπεζας Πειραιώς ώστε να ολοκληρωθεί η συναλλαγή σας με ασφάλεια.
  • Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, αφού πρώτα έχετε συνεννοηθεί μαζί μας για το ακριβές ποσό της παραγγελίας σας που θα περιλαμβάνει και το κόστος των μεταφορικών, μπορείτε να εξοφλήσετε την οφειλή σας στους τραπεζικούς λογαριασμούς της επιχείρησής μας:
  • Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος:

GR 02011023500000 23540071315 BIC ETHNGRAA

  • Τράπεζα Πειραιώς:

GR 160171866000 6866121872772  BIC PIRBGRAA

Μόλις ολοκληρώσετε τη μεταφορά των χρημάτων στο λογαριασμό μας θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2310652598 ή μέσω στο . Δεν πρέπει να ξεχάσετε κατά την κατάθεση σας να αναφέρεται το όνομά σας και τον αριθμό της παραγγελίας σας. Επίσης να σημειωθεί ότι η εκτέλεση της παραγγελίας σας θα είναι εφικτή μόλις το ποσό της οφειλής εμφανιστεί στο λογαριασμό μας και θα πρέπει να χρεωθείτε όλη τη προμήθεια που χρεώνει η κάθε τράπεζα. Για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνιση, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2310652598.

  • Με χρήση του Paypal , αν επιλέξετε αυτό τον τρόπο αποστολής θα μεταφερθείτε στην σελίδα του Paypal, ώστε να ολοκληρώσετε τη συναλλαγή σας με ασφάλεια.

 


Μπορώ να κάνω αλλαγή στα παντοτινά τριαντάφυλλα;

Μπορείτε να προβείτε σε αλλαγή κάποιου προϊόντος από τα παντοτινά τριαντάφυλλα, τα οποία ανήκουν στα ευπαθή προϊόντα μέσα σε 14 ημέρες από την ημέρα παραλαβή τους, αρκεί να έχετε ακολουθήσει σωστά όλες τις οδηγίες που περιλαμβάνονται στα παραπάνω προϊόντα και τα προϊόντα αυτά να βρίσκονται στην κατάσταση που τα παραλάβατε χωρίς εμφανή σημάδια, λάθους συντήρησης και χωρίς να έχετε παρέμβει στα προϊόντα. Τα μόνα έξοδα που θα χρειαστεί να αναλάβετε στην περίπτωση αυτή είναι τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην έδρα μας. Το νέο προϊόν θα σας σταλεί χωρίς έξτρα χρέωση.


Με ποιο τρόπο μπορώ να βρω ένα προϊόν στην ιστοσελίδα;

Είναι εύκολο να βρείτε ένα προϊόν στο Anthos.com.gr με δύο τρόπους :

  • Στην αρχική μας σελίδα μπορείτε να πατήσετε ψηλά πάνω στη λέξη προϊόντα (αν είστε από κινητό θα πρέπει να πατήσετε στο σημείο που είναι οι τρεις μικρές παράλληλες γραμμές, δίπλα στην επωνυμία μας για να εμφανιστούν οι κατηγορίες προϊόντων), και να διαλέξετε μία από τις κατηγορίες προϊόντων που υπάρχουν.
  • Χρησιμοποιώντας τον κωδικό ή το όνομα του προϊόντος που ψάχνετε από την αναζήτηση πάνω ψηλά δεξιά στις σελίδες (αν είστε από κινητό η αναζήτηση βρίσκεται ψηλά στο κέντρο των σελίδων)

Πώς μπορώ να δω τις προσφορές σας;

Πολύ απλά μπορείτε να πατήσετε πάνω στη λέξη προσφορές που εμφανίζετε ψηλά στις σελίδες (στη προβολή από κινητό θα πρέπει να πατήσετε πάνω στις τρεις μικρές παράλληλες γραμμές που βρίσκονται ψηλά στις σελίδες, δίπλα στην επωνυμία μας, για να εμφανιστεί η λέξη προσφορές) και θα μεταφερθείτε αυτόματα στη σελίδα των προϊόντων που είναι σε προσφορά.


Αν δεν βρίσκω κάποιο προϊόν που μπορώ να ψάξω;

Αν ψάχνετε στην ιστοσελίδα μας κάποιο συγκεκριμένο προϊόν και δεν μπορείτε να το βρείτε, ακόμη και αν κάνετε αναζήτηση, τότε μπορείτε να ζητήσετε πληροφορίες για το προϊόν αυτό στο info@anthos.com.gr ή να καλέσετε στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών στο 2310652598.


Τι ακριβώς είναι το καλάθι αγορών;

Το καλάθι αγορών στην ιστοσελίδα μας είναι ακριβώς ότι είναι και ένα καλάθι αγορών σε ένα φυσικό κατάστημα. Όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει μπορείτε εύκολα να το προσθέσετε στο καλάθι αγορών σας χρησιμοποιώντας το κουμπί «προσθήκη στο καλάθι», αλλά μπορείτε και να το αφαιρέσετε με το κουμπί «αφαίρεση». Όταν τοποθετήσετε ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε αγοράσει, χρειάζονται μερικές ενέργειες ακόμη για να γίνει δικό σας. Το καλάθι αγορών, σας δίνει επιπλέον τη δυνατότητα να βλέπετε τα προϊόντα που έχετε επιλέξει, όπως επίσης τις τιμές τους και το συνολικό ποσό αν είναι περισσότερα από ένα προϊόντα.


Πώς μπορείτε να περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα σας;

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα βρείτε μία μεγάλη ποικιλία φρέσκων-λουλουδιών, φυτών και παντοτινών τριαντάφυλλων, τα οποία μπορείτε να τα έχετε στην πόρτα σας με ένα κλικ. Για την ευκολότερη περιήγησή σας έχουμε χωρίσει το σύνολο των προϊόντων μας σε υποκατηγορίες, έτσι ώστε να μπορείτε να βρείτε το προϊόν που επιθυμείτε ευκολότερα. Αν ψάχνετε κάποιο συγκεκριμένο προϊόν μπορείτε πολύ απλά να χρησιμοποιήσετε την «αναζήτηση», ώστε να οδηγηθείτε κατευθείαν στο προϊόν αυτό.


Πώς μπορώ να κάνω μία παραγγελία;

Αρχικά θα πρέπει να βρείτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει και να πατήσετε στο σύνδεσμο «προσθήκη στο καλάθι» ώστε να προστεθεί στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών σας, αυτόματα θα μεταφερθείτε στο καλάθι αγορών σας αν θέλετε να επιλέξετε και κάποιο άλλο προϊόν θα πρέπει να πατήσετε στο σύνδεσμο «συνέχεια αγορών». Μόλις προσθέσετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και ενώ βρίσκεστε στο καλάθι αγορών σας θα πρέπει να πατήσετε στο σύνδεσμο «ταμείο», που βρίσκετε κάτω από τη λίστα προϊόντων δεξιά. Αμέσως μετά θα μεταβείτε στην επόμενη σελίδα που θα σας ζητηθεί να συνδεθείτε (αν έχετε προσωπικό λογαριασμό) ή να εγγραφείτε ως μέλος αν το επιθυμείτε, σε άλλη περίπτωση πατήστε στο σύνδεσμο «συνέχεια ως επισκέπτης» ώστε να συνεχίσετε στη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας. Εκεί θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία τα οποία είναι απαραίτητα για την αποστολή της παραγγελίας σας. Σε αυτό το σημείο μπορείτε να προσθέσετε και κείμενο για την ευχετήρια κάρτα, αν το επιθυμείτε. Μόλις ολοκληρώσετε το βήμα αυτό μπορείτε να επιλέξετε δεξιά πάνω αν επιθυμείτε απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο. Επιπλέον στα δεξιά, κάτω από την παραπάνω επιλογή, θα επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε. ΑΝ επιθυμείτε το προϊόν να συνοδεύεται από συσκευασία δώρου θα πρέπει να επιλέξετε το σημείο «συσκευασία δώρου». Για να προχωρήσετε σε ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα πρέπει να επιλέξετε το σημείο «συμφωνώ με τους όρους και προϋποθέσεις». Μόλις ολοκληρώσετε τη παραγγελία σας και κάνετε την πληρωμή (αν δεν επιλέξετε αντικαταβολή ή τραπεζικό λογαριασμό ως τρόπο πληρωμής), θα μεταφερθείτε σε μία σελίδα η οποία θα λέει πως η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία και θα αναφέρει τον αριθμό της παραγγελίας σας. Επίσης θα σταλεί στο  email που έχετε δηλώσει ένα αντίγραφο της παραγγελίας σας, το οποίο θα αναφέρει και τον αριθμό παραγγελίας σας, που καλό είναι να τον κρατήσετε. Ένας άλλος τρόπος για να δώσετε μία παραγγελία είναι τηλεφωνικά στο 2310652598, όλες τις ημέρες της εβδομάδας από τις 09:00 έως τις 21:00.


Έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία μου;

Μόλις τελειώσετε τη διαδικασία συμπλήρωσης των στοιχείων αποστολής και πατήσετε ολοκλήρωση παραγγελίας θα μεταφερθείτε σε μία σελίδα η οποία θα λέει πως η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία και θα αναφέρει τον αριθμό της παραγγελίας σας, τον οποίο αριθμό είναι καλό να τον κρατήσετε. Αν για κάποιο λόγο δεν μεταφερθείτε σε αυτή τη σελίδα σημαίνει πως η παραγγελία σας δεν έχει εγκριθεί. Επιπλέον θα σας αποσταλεί αυτόματα email, το οποίο θα είναι και η επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, που θα περιλαμβάνει και τον αριθμό της παραγγελίας αυτής. Αν για κάποιο λόγο δεν λάβετε το email αυτό παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2310652598, διότι μπορεί να έχετε καταχωρήσει λανθασμένο email.


Τι μπορώ να κάνω αν ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου;

Στο Anthos.com.gr είμαστε πολύ προσεκτικοί στο θέμα της σωστής και άμεσης εξυπηρέτησής σας. Αν παρ’ όλα αυτά εντοπίσετε ότι κάποιο προϊόν λείπει από την παραγγελία σας έχετε δύο επιλογές για να μας ενημερώσετε

  • Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@anthos.com.gr , όπου θα μας αναφέρετε το όνομά σας ή τον αριθμό παραγγελίας σας, και την έλλειψη που υπάρχει.
  • Μέσω τηλεφώνου, στο 2310652598 κάθε μέρα της εβδομάδας από τις 09:00 μέχρι τις 21:00, όπου θα μιλήσετε με έναν από του πωλητές μας.

Πως μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν (δεν ισχύει για λουλούδια και φυτά) ;

Στο Anthos.com.gr προσέχουμε ώστε όλα μας τα προϊόντα να παραδίδονται στον πελάτη στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, αν παρ’ όλα αυτά παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους παρακάτω τρόπους :

  • Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@anthos.com.gr
  • Μέσω τηλεφώνου στο 231065259

Θα πρέπει να αναφέρεται στους συνεργάτες μας το όνομα σας, την ημερομηνία της παραγγελίας σας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι στη διάθεσή σας να σας βοηθήσουν. Αρχικά θα προσπαθήσουμε να λύσουμε το τυχόν πρόβλημα που θα προκύψει από το τηλέφωνο. Αν αυτό δεν είναι εφικτό τότε ο συνεργάτης μας θα ενημερώσει τη μεταφορική μας εταιρία ώστε να παραλάβει το προϊόν από εσάς και να το επιστρέψει στην έδρα μας. Αν το πρόβλημα παρουσιαστεί μέχρι και δεκατέσσερις ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος, το κόστος επιστροφής το αναλαμβάνουμε εμείς. Πέρα από τις δεκατέσσερις ημέρες η επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνει τον αγοραστή.


Μπορώ να επιστρέψω ένα ευπαθή προϊόν;

Κατά αρχήν στα ευπαθή προϊόντα ανήκουν όλα τα φυτά, τα φρέσκα λουλούδια και τα παντοτινά τριαντάφυλλα καθώς είναι και αυτά αληθινά. Επιστροφή ευπαθών προϊόντων δεν μπορεί να γίνει δεκτή.


Μπορώ να κάνω αλλαγή σε μία ανθοδέσμη;

Αλλαγές στα φρέσκα λουλούδια δεν μπορούν να γίνουν δεκτές, διότι τα προϊόντα αυτά ανήκουν στα ευπαθή και επιπλέον η επεξεργασία τους για την κατασκευή μίας ανθοδέσμης επιβάλει μη αναστρέψιμη επεξεργασία των λουλουδιών αυτών.Το ίδιο ισχύει και στα φυτά.


Πώς μπορώ να αναφέρω ότι τα λουλούδια που παρέλαβα δεν είναι σε καλή κατάσταση;

Παράπονα για την ποιότητα των λουλουδιών μπορεί να εκφράσει μόνο ο αποστολέας της παραγγελίας. Θα πρέπει να μας το αναφέρει μέσα σε μία ημέρα ή στην επόμενη ακριβώς ημέρα από την παραλαβή της παραγγελίας, αμέσως κάποιος από τους συνεργάτες μας θα μεταβεί στο σημείο ώστε να επιβεβαιώσει τα παράπονα και θα προβούμε σε άμεση αντικατάσταση των λουλουδιών. Το παραπάνω ισχύει και για τα προϊόντα που ανήκουν στα φυτά.


Ποιες μέρες και ώρες παραδίδεται προϊόντα;

Για παράδοση προϊόντων με εταιρία courier, οι ώρες παράδοσης είναι 10:00 – 17:00 Δευτέρα με Παρασκευή.

Για παράδοση προϊόντων από το δίκτυο Anthos.com.gr παραδόσεις γίνονται όλες τις ημέρες της εβδομάδας από τις 09:00 – 22:00.


Μπορώ να κανονίσω την ακριβή ώρα παράδοσης;

Αυτό είναι εφικτό για παραγγελίες που παραδίδονται από το δίκτυο Anthos.com.gr. Μπορείτε να κανονίσετε την ώρα παράδοσης δίνοντάς μας ένα περιθώριο δύο ωρών (πχ 14:00-16:00), χωρίς κάποια έξτρα χρέωση, αρκεί να υποβάλλετε τη παραγγελία σας το αργότερο τρεις ώρες πριν την καθορισμένη ώρα παράδοσης που επιθυμείτε. Αν δεν σας καλύπτει το παραπάνω και επιθυμείτε να καθορίσετε ακριβή ώρα παράδοσης (πχ 14:00 ακριβώς) θα πρέπει να υποβάλετε την παραγγελία σας το αργότερο τρεις ώρες πριν από την ώρα που επιθυμείτε να γίνει η παράδοση. Και αυτό έχει έξτρα κόστος 3€. Για οποιαδήποτε απορία ή αν δεν βρείτε τις επιλογές αυτές στη φόρμα υποβολής της παραγγελίας σας παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά.

 


Μπορώ να στείλω λουλούδια πριν τις 09:00 ή μετά τις 22:00;

Ναι μπορείτε να στείλετε λουλούδια και το πρωί 08:00-09:00 και το βράδυ 22:00-24:00 αρκεί να την παραγγελία σας το αργότερο 13 ώρες πριν την καθορισμένη ώρα παράδοσης και η επιλογή αυτή έχει έξτρα κόστος (στη χρέωση μεταφορικών) 10€. Αν παρ’ όλα αυτά δεν σας καλύπτει η παραπάνω επιλογή ή επιθυμείτε κάποια άλλη ώρα παράδοσης εκτός από αυτές που αναφέρονται παραπάνω ή αν δεν μπορείτε να βρείτε την επιλογή αυτή στη φόρμα υποβολής παραγγελίας επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να μπορέσουμε να βρούμε μία λύση.


Τι κόστος έχουν τα μεταφορικά για παραγγελίες εκτός Θεσσαλονίκης;

Η μεταφορά προϊόντων εκτός Θεσσαλονίκης γίνετε με εταιρία courier και το κόστος αυτής της διαδικασίας είναι 4€.


Ποια προϊόντα μπορούν να σταλούν εκτός Θεσσαλονίκης;

Τα προϊόντα που δεν παρέχονται για αποστολή εκτός Θεσσαλονίκης είναι τα φρέσκα-λουλούδια και τα φυτά. Εκτός Θεσσαλονίκης μπορείτε να παραγγείλετε και να παραλάβετε προϊόντα από όλες τις άλλες όπως παντοτινά τριαντάφυλλα (Forever Roses) και Deco.


Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εκτός Θεσσαλονίκης, τι συμβαίνει;

Λόγω των μέτρων προστασίας από τον υιό και του μεγάλου όγκου εργασίας στις εταιρίες μεταφορών, οι παραγγελίες εκτός Θεσσαλονίκης παραδίδονται σε δύο έως επτά εργάσιμες ημέρες. Ευχαριστούμε για την κατανόηση, μένουμε ασφαλής! 


SUBSCRIBE TO OUR NEWSLETTER

Θεσσαλονίκη

Σταυρούπολη, Ωραιοκάστρου 19.

τηλ.: 2310-652598

Κατασκευή Eshop - Istopolis Group
Hosted & Supported by OSMIUM WEB SOLUTIONS
SSL secure by CloudFlare